Sunday, June 30, 2013

Kawaei Rina G+ - 130630 (9:05 JST) commenting on Takayanagi Akane G+



わぉぉ(゜▽゜)♪
Wooow (゜▽゜)♪


Takayanagi Akane originally shared:

夢の内容
About the content of my dream

答えは
The answer is

実は
川栄ちゃん

The truth is
Kawaei-chan

男の子だったーΣ(゚Д゚)
was a boy~Σ(゚Д゚)

っていう
衝撃な内容でした(笑)

That was such a shocking subject *laugh*


だがしかし
But but

その男の子な
That Kawaei-chan boy was

川栄ちゃん
とんでもなく

unexpected

可愛かったのだ。
He was cute.


可愛かったのだよ。
He was so cute.

(あくまでも
夢の中で、、ですよ。笑っ)
(though it's evil, it's just in my dream. LOL)


きゅん。
Aww


今日もあえるかな?←
I wonder if I could meet him  again?←

おやすみなさい(笑)
Good night *laugh*

Source: G+