Monday, April 29, 2013

Izuta Rina G+ - 130429 (00:59 JST)

コンサート終わりました♪
1日で沢山の事があったな!

The concert has over♪
I had lot of things in one day!

今回のコンサートで最後だった
仁藤さん!
同じチームで少しの間だったけど
沢山学べて良かったな(´・_・`)❤

The concert this time which is
Moeno-san's last!
Though we are in the same team, we haven't really get along
But I'm glad I've learned many things from her(´・_・`)❤

そしてりぽぽ!!
りぽぽ大好きだよ…>_<…
りぽぽのまったりしゃべって
面白い所が大好きなんです!笑
少しの間だったけどありがとう…>_<…

And then Ripopo!
I love Ripopo…>_<…
I talked for a short moment with her,
She loves interesting places! Haha
Though it was short time, Thank you so much …>_<…

これからももっともっと頑張ります!!

From now on too I will do my very best!!



Source: G+