Monday, April 29, 2013

Yamamoto Sayaka G+ - 130429 (9:38 JST)



遅くなってしまい
ごめんなさい!

Sorry for the late update!

昨日は武道館最終日でした!!
Yesterday was the last day of Budokan!!

純粋に凄く刺激的で
楽しかったです!!!!!

It was purely exciting,
It was fun!!!!

しかも、ユニットでは
たかみなさんと優子と
一緒にクロスを
やらせて頂いたんですが

Then I got to perform
with Takamina-san and Yuko-san, united
together in Cross.

まさかのセンターポジで
後ろからの威圧感に
潰されそうでした・・・(笑)

By no means getting in center position,
the feeling of the coercion from behind
was likely to be thrown away (laughs)


そして、人事異動もありましたね。
And then there was reshuffle too.

ゆいはんの兼任解除は
凄く残念です。

The revoke of Yuihan's concurrent position,
is really disappointing.

早過ぎる、まだ行かないで
って思ったけど
兼任制度に甘えるなって事ですよね。

I think it's so fast, and I don't want her to go now
But this concurrent system thing has become nice thing.

短い時間だったけど
その時間の中でゆいはんは
NMBに沢山の事を
教えてくれました。

Though it was short period,
but in that time NMB had learned many things
taught by Yuihan.

兼任先のグループの事を
1番考えてくれてたのは
ゆいはんだと思います。

About the concurrent position in group thing,
Yuihan is the first one I think about.

ゆいはんの移籍先をNMBに
して下さって
ありがとうございました。

Thank you so much for letting Yuihan
transferred to NMB.

ゆいはんはこれからのAKBを
そして私はNMBを
変えられるよう
色んな事に負けずに頑張ります。

From now on Yuihan as AKB
and me as NMB
Will do our best in many things without losing.

宜しくお願いします!

Please take care of me!


Source: G+