Wednesday, June 12, 2013

JURINA'S BLOG: Realise ☆ じゅりたん

Original post (translator Mah Kai-Le)
2013-06-11 22:28:22

こんばんは!!
Good evening!!

火曜曲生放送でした\(^o^)/
Just now was Kayou Kyoku's live broadcast \(^o^)/

どこか違うの気がつきました??
Did you notice something different??
ブログの最後で答え合わせしますね☆
I will tell you the answer at the end of this post☆

そして、遅くなりましたがコンサートについて書きます!!
And, it may be late but I will write about the concert!!

----

AKBフェスティバルからはじまりました!!
(The concert) started with "AKB Festival"!!
この曲は、旗をもって参加しました!!
In this song, we joined in while holding a flag!!
一番大きくふったはず笑っ

そして、SKEの新曲を初披露させていただきました\(^o^)/
Then, SKE's new song was performed for the very first time\(^o^)/

美しい稲妻
Utsukushi Inazuma



衣装可愛い♪♪
The costume is cute♪♪

珍しく、かっこいい曲なんです!!
Its an unusually cool song!!
とにかく、MVを早くみていただきたいです!!
Anyway, I want to show the MV to everyone soon!!
楽しみにしていてくださいね(^_-)-☆
Please look forward to it(^_-)-☆

イヤリングが稲妻!!
My earring is lightning-shaped!!



さっしーも稲妻!!
Sasshi also has lightning stuff!!



わかるかな…
you should understand it...

よくみてー!!
Look closer!!

それより、1位おめでとうございます(≧∇≦)
Apart from that, congratulations for earning 1st place(≧∇≦)

私も、負けないようにダジャレ頑張るぞー!!!
I'm also going to do my best to make puns so that I won't lose!!
違うか笑っ
Is it different? (laughs)

あと、ユニットも参加させていただきました!!
And, I also performed as a unit (with other members)

ともちんさんと、とむちゃんと3人で…
Tomochin-san and Tomu-chan and me as a trio...

Faintを歌いました!!
sang "Faint"!!

卒業するまえに、一緒にユニットできて嬉しかったです♪♪
I'm happy that we were able to form a unit together before she graduates♪♪

セクシーで、ダンスがかっこいいので…
She sexy, and her dance is also cool...
とくに、この曲のともちんさんが好きなんです☆
Tomochin-san especially likes this song☆

今回は、SKEの激しい曲のあとのチームKは、体力やばかった笑っ
This time, after singing one of SKE's intense song I had to performTeam K, this was bad for my stamina (laughs)
楽しすぎて、身体がふっとびそうだった!!
It was too fun for me till the point of my body nearly vanish!!
そのときは、選挙のこと忘れるくらいはじけてた気がする…
At that time, I almost forgotten about the election...

最後は、さよならクロール!!
The final song was, Sayonara Crawl!!

そして、終わった瞬間…
And, when the concert ended...

選挙だーーーー
"its the election!!!"

って感じ笑っ
(laughs)

まぁ、楽しかったからOK!!
But, it was fun so its OK!!

おかげで、爆睡でした笑っ
Because of that, I went crashing asleep (laughs)

そして、昨日はAKB48選抜総選挙ミュージアムにいってきました!!
And, yesterday I went to the AKB48 General Election Museum!!

平日なのに、たくさんの方が足を運んで下さっていて嬉しかったです!!
I was glad that although it was a weekday, many fans came to visit it!!

告知せずだったので、ちょっぴり不安だったんです>_<
I went in unannounced, so I was little uneasy >_<
しっかり、ポスターにサインと寄せ書きに意気込みを書いてきました!!
I signed my signature and wrote a message on a poster with enthusiasm!!

ぜひ、みてくださいね!!
By all means, please go and see it!!

最後に、
Finally,

正解発表!!
I will announce the correct answer!!

じゃんっ
Tadaa


前髪きっちゃったー!!
I cut my bangs!!

若返った??
I rejuvenated??

ってまだ、若いわ!!
but I'm still young!!

お休みなさい笑っ
Good night (laughs)

DISCLAIMER: Some contents might not ours, and they belong to their respective owner. All English translations and information are credited properly. If you wish to take out any information from here, please give credits (link back to Daisuki-Kingdom blog or to the original post) and never claim them as your works. Copying information without crediting is no better than stealing. Please don't be a thief.