Sunday, April 28, 2013

JURINA'S BLOG: Fast Asleep ☆ じゅりたん

2013-04-26 23:08:48
Original Post

こんばんは!! 
昨日は、全力で31曲ぶっ通しだったので… 
Good evening!!
Yesterday I had performed 31 songs with whole energy 



気がついたら、疲れ果てて寝ちゃってました>_ 
If you noticed, I was tired and sleepy >_<



昨日は、 
グループの武道館公演初日でもあったんですが… 
SKEにとって、新たなスタートでもありました。
Yesterday was the first day of AKB48 Groups Performance,
and also a new start for SKE..



卒業とか、組閣とかいろいろあって
初めてのコンサートだったので、不安もありドキドキもありっていう感じでした(^^)
There are a lot of things happened, like graduation and shuffle..
At the beginning of the concert I was worried and feeling doki-doki..



やっぱり、 パワーアップしたと思われたい。
その一心でした。 でも、 皆さんの声援をきいて気がつきました。
And then I planned to POWER UP
That what I thought. But then I paid attention to everyone's voice.



なにがあっても、SKESKEだって!!
本当にありがとうございます!!
Whatever happens, SKE is SKE!!!
Thank you very much!!



これからも、前を向いていかなきゃね(^O^)
From now on, I have to face forward



そしてそして、 この公演は、仲間の歌から始まりました!!
「いろいろとあったけれど 同じ道歩いている」
ぴったりな歌詞!! 
And then we started the performance with "Nakama no Uta" song!!
"Even there's a lot of obstacle, we're walking together"
What a perfect lyric!



そして、 ユニットは、「Darkness
卒業メンバーもいたから、きっと披露することはないだろうと私も思ってたけど
and then "Darkness" Unit
Because some members are graduated, I thought that I'm not going to perform that song


まさかの、真木子と都築ちゃんが入ってくれましたー\(^o^) 
またできるなんて
みぃのぶんも厳しく、練習しましたよ!!
To replace the position, Makiko and Tsuzuki-chan joined in
next time also possible to be like this...
I've strictly observed and practiced!!


もちろん、「思い出以上」も!!
かなちゃんの衣装で(o^^o)
And of course "Omoide Ijou" too!!
Kana-chan's costume


みんなの気持ちも、胸に頑張りました!!
I did all my best along with everyone's feeling


最後は、「手をつなぎながら」
もちろん、これからもメンバーとファンの皆さんと手をつないで頑張って行こうっていう気持ちで歌いました!!
The last was "Te wo Tsuginagara"
Of course I sang with the feelings of me with all members, along with fans will hold hands doing our best together 


本当に、素敵な公演になったと思います。
For me that was a lovely performance.


もっと、皆さんのことが…
SKEのことが…
だいだいだいだいだーいすきになりました(≧∇≦)
I becoming more in love with all of you and SKE



これ以上好きになることはないってくらい好きだったのに、またそれをこえたー☆
Thats all. There are no things I become to like no matter how much I like it, see you, got to go!


明日の、AKB単独もがんばりまーす♪♪
I will also do my best for AKB tomorrow


お休みなさい(( _ _ ))..zzzZZ
Goodnight