Sunday, May 26, 2013

Yagura Fuuko Google+ Translation: May 24, 2013 00:05



Yagura Fuuko Google+
May 24, 2013  00:05
original entry

僕らのユリイカ、聞いてくださいましたかー??(^^)/
Have you listened to “Bokura no Eureka”??(^^)/

わたしは、今回も選抜に選んでいただけました。
I was chosen as one of senbatsu members

でも…、それはどんな時も
あたたかく応援してくださってるみなさんがいるからなんです!
But…、it’s all because
warm supports that you always give to me!

わたし、本当にいつもみなさんに支えられてるなぁ
って実感してます。
I’ve always been supported by you
That’s what I feel

ほんまにほんまにありがとうございます!!(>_<)
Thank you very very much!!(>_<)

みなさんは、ほんまに
わたしにとって必要不可欠な存在!
Everyone,
your existance is really important to me!

ありがとうって言葉じゃ足りないし、伝えきれないぐらいです!!
The word “thank you” isn’t enough, but I won’t stop to say it!!

僕らのユリイカ、みなさんにたくさん愛されますように♡
“Bokura no Eureka”, you’ll love it♡


Original source of translation from: http://osr48.tumblr.com
Added by #MiyuPyon of @Mirukii_Daisuki